შეფასების სქემები

წერითი  დავალების შეფასების სქემა(საკლასო და საშინაო დავალება)
დავალების ადეკვატური გაგება-გააზრება
ქულა

დავალების  პირობა   ადეკვატურადაა   გაგებული
1
დავალების  პირობა  მთლიანობაში  არაადეკვატურადაა  გაგებული
0

მსჯელობის  დასაბუთება
ქულა
მსჯელობა  დასაბუთებულია  და  არგუმენტები   გამყარებულია შესაფერისი  მაგალითებით
2
მსჯელობა  ზერელედაა  დასაბუთებული  და  არგუმენტები არადამაჯერებელია
1
მსჯელობა  დასაბუთებული  არ  არის
0

მოსწავლის ზოგადი  განათლება
ქულა

გამოჩნდა  მოსწავლის  ზოგადი  განათლება

1
არ  გამოჩნდა  მოსწავლის  ზოგადი  განათლება

0

ლექსიკა  და  სტილი
ქულა
იყენებს  შესაფერის  მდიდარ  ლექსიკას
2
იყენებს  შესაფერის ,მაგრამ  ღარიბ  ლექსიკას
1
იყენებს  შეუფერებელ  ლექსიკას
0


მართლწერის  ნორმები
ქულა
დაშვებულია  ორი  შეცდომა
2
დაშვებულია  სამი-ოთხი  შეცდომა
1
დაშვებულია  ხუთი  და  მეტი  შეცდომა
0

პუნქტუაცია
ქულა
დაშვებულია  ორი  შეცდომა
2
დაშვებულია  სამი-ოთხი  შეცდომა
1
დაშვებულია  ხუთი  და  უფრო  მეტი  შეცდომა
0

საგაკვეთილო ჩართულობა(კლასში მსჯელობა)

შედეგები

       9-10
         7-8
         4-6
        1-3
აქტიური
მონაწილეობა

აქტიურია, კონსტრუქციული და პროდუქტული;
აქტიურია
პერიოდულად  ერთვება
არ არის ჩართული
გამართული და სწორი
მეტყველება

გამართულად  მეტყველებს; აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ-გამომსახველობით
საშუალებებს;

გამართულად მეტყველებს;
იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს;
იცავს მართლმეტყველების
ელემენტებს;                    მეტ-ნაკლებად
გამართულად საუბრობს;
ვერ იცავს მართლმეტყველების
ელემენტებს;უჭირს
გამართულად საუბარი;

აზრის დამოუკიდებელი
გამოთქმა


ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი;
გამთქვამს საკუთარ აზრს;
იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრს;
ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს;
სხვისი აზრის მოსმენა და პატივისცემა
ყურადღებით ისმენს სხვების აზრს,აანალიზებს და კორექტულია; ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას, მაშინაც კი,
როცა არ ეთანხმება მას;


უსმენს სხვებს და საკუთარ
მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით
(უარყოფს ან ეთანხმება მას);
ყოველთვის არ უსმენს სხვის
აზრს ან უსმენს,მაგრამ აქვს არაადეკვატური რეაქციები;
არ უსმენს სხვებს;        არ აცდის სხვას აზრის დამთავრებას;


No comments:

Post a Comment