წერითი დავალების
შეფასების სქემა(საკლასო
და საშინაო დავალება)
დავალების
ადეკვატური გაგება-გააზრება
|
ქულა
|
დავალების
პირობა ადეკვატურადაა გაგებული
|
1
|
დავალების პირობა მთლიანობაში არაადეკვატურადაა გაგებული
|
0
|
მსჯელობის დასაბუთება
|
ქულა
|
მსჯელობა დასაბუთებულია და არგუმენტები გამყარებულია
შესაფერისი მაგალითებით
|
2
|
მსჯელობა ზერელედაა დასაბუთებული და არგუმენტები
არადამაჯერებელია
|
1
|
მსჯელობა დასაბუთებული არ არის
|
0
|
მოსწავლის
ზოგადი განათლება
|
ქულა
|
გამოჩნდა მოსწავლის ზოგადი განათლება
|
1
|
არ გამოჩნდა
მოსწავლის ზოგადი განათლება
|
0
|
ლექსიკა და სტილი
|
ქულა
|
იყენებს შესაფერის მდიდარ
ლექსიკას
|
2
|
იყენებს შესაფერის
,მაგრამ ღარიბ ლექსიკას
|
1
|
იყენებს შეუფერებელ ლექსიკას
|
0
|
მართლწერის ნორმები
|
ქულა
|
დაშვებულია
ორი შეცდომა
|
2
|
დაშვებულია
სამი-ოთხი შეცდომა
|
1
|
დაშვებულია
ხუთი და მეტი
შეცდომა
|
0
|
პუნქტუაცია
|
ქულა
|
დაშვებულია
ორი შეცდომა
|
2
|
დაშვებულია
სამი-ოთხი შეცდომა
|
1
|
დაშვებულია
ხუთი და უფრო
მეტი შეცდომა
|
0
|
საგაკვეთილო ჩართულობა(კლასში მსჯელობა)
შედეგები
|
9-10
|
7-8
|
4-6
|
1-3
|
აქტიური
მონაწილეობა
|
აქტიურია, კონსტრუქციული და პროდუქტული;
|
აქტიურია
|
პერიოდულად ერთვება
|
არ არის ჩართული
|
გამართული
და სწორი
მეტყველება
|
გამართულად
მეტყველებს; აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ-გამომსახველობით
საშუალებებს;
|
გამართულად მეტყველებს;
იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს;
|
იცავს მართლმეტყველების
ელემენტებს; მეტ-ნაკლებად
გამართულად საუბრობს;
|
ვერ იცავს მართლმეტყველების
ელემენტებს;უჭირს
გამართულად საუბარი;
|
აზრის
დამოუკიდებელი
გამოთქმა
|
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი;
|
გამთქვამს საკუთარ აზრს;
|
იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრს;
|
ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს;
|
სხვისი
აზრის მოსმენა და პატივისცემა
|
ყურადღებით ისმენს სხვების აზრს,აანალიზებს და კორექტულია;
ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას, მაშინაც კი,
როცა არ ეთანხმება მას;
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ
მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით
(უარყოფს ან ეთანხმება მას);
|
ყოველთვის არ უსმენს სხვის
აზრს ან უსმენს,მაგრამ აქვს არაადეკვატური რეაქციები;
|
არ უსმენს სხვებს; არ აცდის სხვას აზრის დამთავრებას;
|
No comments:
Post a Comment