1.პროექტის სახელწოდება: ქართული სალიტერატურო ენის განვითარების საფეხურები.
2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა)1-2 წინადადებით: მოსწავლეები
გაეცნობიან სალიტერატურო ენის განვითარების საფეხურებს, იმ დროსა და ეპოქას, როდის
როგორ წერდა და საუბრობდა ქართული საზოგადოება. რამ გამოიწვია ეს ცვლილებები.
3.პროექტის აქტუალობა: მომავალი თაობისათვის აუცილებელია გაცნობა და
მუშაობა ისეთ საკითხებზე როგორიცაა სალიტერატურო ენის განვითარება. მათთვის
მნიშვნელოვანია იმის ცოდნა თუ როგორ განვითარდა , რა საფეხურები გაიარა , რა მიზეზები
იყო ამ ცვლილებებისა, ეს ყველაფერი გააღვივებს ინტერესს ენის ისტორიისადმი.
4.პროექტის მიზანი: გაარჩიონ
ერთმანეთისაგან ძველი, საშუალი და ახალი ქართული სალიტერატურო ენები, იცოდნენ რომელი
რომელ საუკუნეებში გამოიყენებოდა.
5.მონაწილეთა ასაკი: 15-16
წელი
6.ვადები/ხანგრძლივობა: ერთი კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროექტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები შეძლებენ ქართული სალიტერატურო ენის
განვითარების პროცესის გააზრებას. ეცოდინებათ
რამ გამოიწვია ეს ცვლილებები.
8.პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები,
კომპიუტერი საწერ კალმები, ფურცლები.
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეებს
მიეცათ დავალება ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტით და წიგნებით, შემდეგში მათი დახარისხება
და საპრეზენტაციოდ მომზადება.
10.საგნებთან/სგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწვლო გეგმასთან
კავშირი: ისტორია; ი ს ტ ;
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი):
12.ხელმზღვანელის ელ.ფოსტა:
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
No comments:
Post a Comment